Translate


Баннер

Интернет реклама

Баннер

Шукати в цьому блозі

пʼятницю, 15 червня 2012 р.

Зустріч

Савчин.О.М.

Брат запрошує: -На лавочку сідай,
Нарешті ми побачились з тобою.
А я питаю: - Як там гай,?
Як ставок і верби над водою?


Як сусіди. Чи ідуть дощі?
Кому й кого приніс лелека?
У мене так добре на душі
 І тривога полетіла десь далеко

Знаю, Брате! Трохи провинивсь,
Усе кудись летів я й перся,
Час такий-бодай сказивсь,
Отож пробач і не дуже сердься

Краще розкажи, що нового в селі?
Чи сади давно одквітували?,
Чи по полю марширують журавлі?
Чи хліба вже половіти стали?

Все добре! Лиш замучили дощі,
У полі налився соком колос,
Твій приїзд - лік моїй душі,
Як добре, що чую я твій голос

У нас по колу: оранка, сівба,
Проблеми від врожаю до врожаю
Така вже в нас сільська судьба,
І коли покраща - я не знаю?

Немає коментарів:

Дописати коментар

Новости

Прихильники

Мій список блогів