Translate


Баннер

Интернет реклама

Баннер

Шукати в цьому блозі

понеділок, 11 червня 2012 р.

Вклонюся


 
 Вклонюся рідному краю
За юначі роки і першу любов,
За луги зелені розмаю,
За батьків, з роду яких я пішов
 
Вклонюся і сонцю, і землі,
За теплу ласку, й золото зерна,
За радощі велики і малі
Що мені дарує рідна сторона,
 
Бо ніщо не миле так для серця,
Як рідний край, де я ріс.
І та вода, що вип”ю із відерця,
В час, коли у лузі грає сінокіс
 
Коли блистять роси на покосах,
А у небі жайвір зависа.
Не забути те дитинство босе,
І яка тяжка була коса,
 
Як косив траву і сіно я згрібав.
По покосах марево котилось,
З чола піт рясний стікав,
Косив, косив, а трава все колосилась
 
Стерня колола босі ноги,
З тих пір довгий час пройшов,
Усе вплелось  в мої дороги,
Але додому повертаюсь  знов і знов…

Немає коментарів:

Дописати коментар

Новости

Прихильники

Мій список блогів