Translate


Баннер

Интернет реклама

Баннер

Шукати в цьому блозі

пʼятницю, 17 лютого 2012 р.

Мій брате,- не дивися вниз!




На Поліссі, як у всьому світі
Цю давню притчу люди зберегли
А ти заграй  мій брате, на трембіті
Заграй так, як ніде й ніколи не змогли

Ти вмій усе – любити й забувати
І полюбити кращу, ніж любив
Лише не смій ножем  тим убивати
Яким святиню з дерева зробив

У Немовичах поле, як і всюди
Летять дороги в небо голубе
А, ти мій брате, виведи у люди
Сільську стежину, що вивела тебе

На тій стежині не потрібні віжки
Вона сама за напрям-дороговказ
По тій стежині ходить сонце пішки
Від нас -у небо, з неба знов до нас

На Поліссі, як у всій природі
Не завжди вчасні спека і дощі
А, ти радій, мій брате, й непогоді
Коли всі спішать сховатись у кущі

Буває всяке, брате: і любов безмірна,
І мить розлуки, і повні смутку дні
Буває , брате, що й чатує прірва,
Де копошиться вже хтось на «дні»

Отож , мій брате, не дивися вниз
І коли раптом опинишся ти «вище»,
«Боляче впадеш! Занадто високо поліз»…
-Почуєш знизу, як завидне кодло свище

Лізь угору, й насмішнику своєму
 Ти не смійся вслід
Бо на світі, доти є ми,
Допоки живемо, як світ

 А радіє  та голота   з  біднотою,
Коли хтось над прірвою завис
Там панує темінь супокою,
Отож мій  брате, - не дивися вниз,!


Савчин О.М.

17.02. 2012р.
Закарпаття

Немає коментарів:

Дописати коментар

Новости

Прихильники

Мій список блогів